لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به این مجموعه افتخار می کنم، فصل بعد قدرتمندتر و با انگیزه بیش تر بازمی گردیم.

به این مجموعه افتخار می کنم، فصل بعد قدرتمندتر و با انگیزه بیش تر بازمی گردیم.

آندرا آنیلی رییس باشگاه یوونتوس به مجموعه ی یوونتوس افتخار می کند و معتقد است برخلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند که یوونتوس با این باخت انگیزه اش را از دست داده است، بانوی پیر به طور سحرآمیزی دوباره سرشار از امید و انگیزه شده است.

 

بیانکونری با شکست 4‐1 مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان فینال تلخی را پشت سر گذاشت و دوباره در فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند.

 

آندرا آنیلی رییس باشگاه یوونتوس در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

 

ما به این هفت سالی که پشت سر گذاشتیم افتخار می کنیم و حالا تبدیل به یک باشگاه قدرتمند در اروپا تبدیل شده ایم. من تنها باید به این بازیکنان تبریک بگویم و تأکید کنم که ما فصل آینده قدرتمندتر باز خواهیم گشت. همه ی ما می خواهیم که روز به روز، هفته به هفته و فصل به فصل قدرتمندتر شویم. همگی میدانیم که باید تلاش بیش تری انجام دهیم تا این عنوان قهرمانی را بالای سر ببریم.

 

آنیلی در ادامه افزود:

 

من در مورد یک نیمه و یا چند دقیقه از بازی صحبت نمی کنم. تنها می توانم بگویم که عملکرد کلی تیم را تحسین می کنم و به چنین مجموعه ای افتخار میکنم. ممکن است تصور شود که ما انگیزه ی خود را از دست داده ایم، اما به طرز باورنکردنی سرشار از انرژی و انگیزه هستیم و آماده هستیم تا سال آینده مصمم تر به میادین بازگردیم.

 

یووه در نیمه دوم کاملاً متفاوت نسبت به نیمه اول ظاهر شد:

 

در حال حاضر زمان مناسبی برای آنالیز دقیق بازی نیست، من به عمکرد کلی این فصل نگاه می کنم که عالی بود و موجب افتخار ما است. من فکر می کنم افراد بهتری باشند که بهتر از من این دیدار را آنالیز کنند. وظیفه ی من ارزیابی کلی بازیکنان، کادر فنی و نتایج تیم در زمین است و من به همه ی این ها افتخار می کنم. ما با آرامش با این شرایط برخورد خواهیم کرد، چرا که پس از کسب شش اسکودتو و سه جام حذفی متوالی در این مدت کسب کردیم.

 

در مورد حادثه ای که اتفاق افتاد و منجر به زخمی شدن جزیی 30 یا 40 نفر در جریان تماشای بازی شد توضیح دهید:

 

من نیز شایعاتی مبنی بر اتفاقاتی در تورین و زخمی شدن چندین نفر شنیدم. کاملاً مطمئن نیستم چه اتفاقی روی داده است، اما می خواهم پیام همبستگی خود را آن هایی که آسیب دیده اند را اعلام کنم که در این شبی که باید جشن و ورزش باشد این اتفاق ناگوار رخ دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: